poniedziałek, 22 grudnia 2014

Wszystko byłoby na tip top

Naprawdę w tym roku mam ogromny zapał do wszystkiego jak nigdy. Nie znajduję wymówek żeby nie ćwiczyć 3 razy w tygodniu, zdrowo gotować, chcieć sprzątać i ładnie wyglądać. Niestety naprawdę nie mam jak robić wszystkiego co bym chciała!!! Moje kochane szkraby są tak bardzo absorbujące, że mogę jedynie pomarzyć o umyciu łazienki ;)  I tak sobie właśnie myślę, że ten zapał bierze się tylko stąd, że nie mam na te wszystkie rzeczy zwyczajnie czasu. Tak sobie tylko wyobrażam, że gdybym miała tyle czasu dla siebie to wszystko byłoby perfekcyjnie. Pewnie skończyłoby się na tym, że zamiast ćwiczyć i gotować oglądałbym seks w wielkim mieście zajadając czekoladę a sterta prasowania straszyłaby z fotela.
                                                                           
Starszy w pokoju młodszej :)

3 komentarze:

  1. Zapał dobra rzecz :)) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe zawsze znajdzie sie troche czasu na to zeby nie miec czasu... ;) a tak serio to ja nawet gdy znajde troche tego czasu to (ostatnimi czasy) staram sie oddac odrobine swoich przyjemnosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to chyba tak jest, że im mniej masz czasu, tym więcej chcesz robić. Ja ostatnio, pomimo całego popołudnia w domu postanowiłam wyciągnąć pierogi z zamrażarki zamiast przyrządzić "prawdziwy obiad" o.O

    OdpowiedzUsuń