czwartek, 14 sierpnia 2014

Brzuch się rozciąga

Nie wiem czy któraś przyszła mama lub obecna mnie czyta. Mam jednak pytanie odnośnie specyfików na skórę brzucha. Zbliża się już 12 tydzień koniec I trymestru i stwierdziłam, że kupię coś zapobiegającego rozstępom, tym bardziej że z dnia na dzień widzę postępy w powiększaniu się brzuchola. Poszłam do Rossmana, poszłam do Superpharm, a tam pełne półki specyfików. Nie mam kompletnie pomysłu co wybrać mimo, że szukałam w internecie opinii, to najlepiej z polecenia. Macie coś godnego, nie drogiego? No i zdrowego... Zauważyłam, że większość kremów jest od 4 miesiąca ciąży. Liczę na Wasze doświadczenie, może któraś ma swój wypróbowany typ?? No i czy używacie tylko kremów na brzuszek czy na piersi też?

Ściskam mocno wszystkie przyszłe mamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz